mia-

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Mia - 9 februari 2013 19:06

Ligger på sängen och slappar. Skulle ha jobbat hela dagen idag. Dock så var det en liten ynklig ficka som ville ha sin mamma. Stackarn har 39graders feber... Så nu blir det att vabba istället.. Men men så är livet.

Hade tur att Elin kunde tänka sig att hjälpa mig med hästen iallafall. Sweet hade tydligen vart riktigt diktig.... tills som fick fnatt och försökte hoppa in i skogen.... de gick omkull.... både verkar må bra. Tokiga ponny... Imorgon ska hon få följa med Elin som handhäst. Knäppisen kan nog behöva det hihi. Energi har hon iallafall.


Ligger och lyssnar på musik och fiosoferar över livet.  

Ibland blir jag lite för filosofisk...

Har kollat på för mycket film, börjar fundera på om det verkligen finns människor som det finns på film. Finns romantiken i världen. Finns det människor som skulle ställa upp vid en sida i vått och tort utan en tanke på sig själv?

Existerar det människor som skulle hoppa in framför en kula?

Jag måste sluta filosofera tror jag. Det kan inte vara bra....



Av Mia - 9 februari 2013 06:10

Dags att göra sig redo för en jobbdag.

Blir inte så mycket annat än jobb denna helg. Hoppas bara att jag klarar av att hålla mig på benen. Massa sjuka personal på jobbet..... Men men bara att kämpa på.

Saknar stallet. Har inte vart i stallet på en hel dag haha....

I torsdags var jag ute på långritt med 2 kompisar... shit vad roligt vi hade. Fult ös... barbacka.

På onsdag åker Elin iväg en månad. Då ska jag ha hand om bästa damerna. Hoppas bara att Rosie mår bättre. Hon är svullen i ett ben.

Nehe dags att masa sig upp ur soffan och ta tag i dagen....

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards